Pogoji poslovanja

1. Podatki o podjetju

Podatki o podjetju:

  • Podjetje: MG leseno darilo, Gregor Bošnik s.p.
  • Sedež: Gmajna 30, 2380 Slovenj Gradec
  • Matična številka: 8508569000 (vpisano v Poslovni register Slovenije (17.09.2019 št. 0311-8120190910-005851) , AJPES, izpostava Velenje)
  • Davčna številka: SI63184630 (zavezanec za DDV)
  • Telefon: 040 831 315
  • E-naslov: info@lesenodarilo.si

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine MG leseno darilo so sestavljeni v skladu z naslednjo zakonodajo:

  • Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Uradni list RS, št. 130/2022,
  • Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT),
  • Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2),
  • Splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR – Uredba (EU) 2016/679),
  • Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS),
  • priporočila in smernice Gospodarske zbornice Slovenije (GZS),
  • ter mednarodni kodeksi za elektronsko poslovanje in druge relevantne predpise s področja spletnega poslovanja.

Ti pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in potrošnikom.

1. Informacije o izdelkih in cenah

  • Vse cene izdelkov so navedene v evrih (EUR) in vključujejo DDV.
  • Pri znižanjih so prikazane prejšnje cene (najnižje v zadnjih 30 dneh) in nove znižane cene, kot zahteva zakonodaja.
  • Izdelki so prikazani s fotografijo, opisom, materialom, dimenzijami in glavnimi značilnostmi.

2. Načini plačila

  • Po predračunu
  • Plačilo po povzetju (ni možno za personalizirane izdelke)
  • Plačilo s kreditno kartico
  • PayPal (+provizijski strošek 5% vrednosti nakupa)

3. Dostava

  • Pošta Slovenije: 7,00 € z DDV ; nad 1kg
  • Pošta Slovenije: 4,20 € z DDV ; pod 1kg
  • Osebni prevzem: brezplačno
  • Brezplačna dostava za naročila nad 100,00 €, ki so lažja od 1kg.
  • Rok dostave: do 5-10 delovnih dni, pri personaliziranih izdelkih se lahko rok dobave po predhodnem dogovoru s kupcem ustrezno podaljša.
  • Podjetje MG leseno darilo se obvezuje naročene izdelke primerno zapakirati in odposlati pravočasno v roku dobave.
  • Podjetje MG leseno darilo ne odgovarja za prekoračen rok dostave iz naslova nepravilnosti pri postopkih dostavne službe.
  • Dostava poteka po Sloveniji. Če želite dostavo izven Slovenije, nas predhodno kontaktirajte na e-aslovu info@lesenodarilo.si.
  • V skladu z Uredbo (EU) 2018/302 o odpravi neupravičenega geografskega blokiranja, spletna stran lesenodarilo.si ne omejuje dostopa uporabnikom iz držav članic EU. Vsak uporabnik iz EU lahko odda naročilo, vendar je dostava trenutno možna le na naslove znotraj Slovenije.

Sprejemamo plačila iz držav članic EU, kjer so podprti načini plačila.

4. Pravica do odstopa od pogodbe

  • V skladu z določbo 134. člena ZVPot-1 ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (pisno, ustno, na obrazcu…), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje.

    Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago.

    V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

    Podjejte lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

    Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

  • Obrazec za odstop si lahko prenesete tukaj: obrazec-za-odstop-od-pogodbe

5. Omejitve pravice do odstopa

  • Vračilo personaliziranih izdelkov ni možno (ker so izdelki izdelani po željah kupca in potrjeni pred izdelavo), razen v primeru stvarne napake.

6. Skladnost blaga

  • Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

    V kolikor gre za neskladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje – prodajalca v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in v roku dveh let od nakupa blaga. Potrošnik neskladnost natančno opiše. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik poda pri prodajalcu osebno, pri čemer prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago pregleda.

    Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora prodajalec o podaljšanju roka obvestiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.

    V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da: 1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga; 2.  zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

  • Neskladnosti NE morete uveljavljati  v naslednjih primerih:

      1. če je prišlo do normalne obrabe,
      2. če odtenek lesa ni isti kot na sliki in je uporabljena vrsta lesa v opisu, odtenki lesa se od deske do deske iste vrsta razlikujejo, ker je les rastlina, ki vsaka raste drugače in oblikuje različne vzorce in barve,
      3. če je prišlo do škode z vodo ali v požaru,
      4. izpraznjene baterije,
      5. če je prišlo do poškodbe pasu in ostalih poškodb, nastalih zaradi nepravilnega ravnanja in nepazljivosti,
      6. če je prišlo do izgube ali kraje izdelka.

7. Pritožbeni postopek

  • Kupec lahko pritožbo pošlje pisno na e-naslov: info@lesenodarilo.si.
  • Podjetje odgovori najpozneje v 8 dneh od prejema pritožbe.

8. Izvensodno reševanje sporov

  • Ponudnik si prizadeva za sporazumno reševanje morebitnih sporov.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) obveščamo potrošnike, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS) kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.

Morebitne spore, ki izhajajo iz uporabe te spletne strani in teh pogojev, bosta stranki reševali sporazumno, v kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Slovenj Gradcu.

V skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 vas obveščamo, da je na voljo tudi platforma za spletno reševanje sporov (ODR), ki jo potrošniki lahko uporabijo za reševanje sporov. Dostopna je na: https://ec.europa.eu/consumers/odr

9. Postopek naročila in pogodba

🛒 Kako naročiti v naši spletni trgovini (tudi če prvič uporabljate računalnik)

  1. Poiščite izdelek

    • Na vrhu strani ali na domači strani kliknite na kategorijo izdelkov (npr. “Poročna darila”, “Okraski” …).

    • Ko najdete izdelek, ki vam je všeč, kliknite nanj, da si ga ogledate bolj podrobno.

  2. Izberite možnosti

    • Če izdelek omogoča izbiro (npr. velikost, ime za graviranje ipd.), izpolnite ustrezna polja.

    • Nato kliknite “Dodaj v košarico”.

  3. Odprite košarico

    • V zgornjem desnem kotu kliknite na ikono košarice (videti je kot nakupovalni voziček).

    • Preglejte, kaj imate v košarici, in kliknite “Na blagajno”.

  4. Vnesite svoje podatke

    • V obrazec vpišite svoje ime, naslov za dostavo, telefonsko številko in e-naslov.

    • Če naročate za drugo osebo, to lahko zapišete v “Opombe”.

  5. Izberite način plačila

    • Izberete lahko plačilo po povzetju (ob dostavi), po predračunu, s kartico ali PayPal.

    • Če izberete plačilo po povzetju, boste plačali poštarju ob prevzemu.

  6. Preverite podatke in naročite

    • Preglejte vse, kar ste vpisali.

    • Potrdite, da se strinjate s pogoji poslovanja (potrebno je označiti kvadratek).

    • Kliknite na gumb “Zaključi nakup”.

  7. Kaj se zgodi po naročilu

    • Na vaš e-naslov boste prejeli potrdilo o naročilu.

    • Če ste izbrali plačilo po predračunu, boste prejeli podatke za nakazilo.

    • Ko bo izdelek pripravljen, ga pošljemo in vas o tem obvestimo.


📞 Če ne veste, kako naprej ali potrebujete pomoč:
Pokličite nas na 040 831 315 ali nam pišite na info@lesenodarilo.si – z veseljem vam pomagamo tudi po telefonu!

  • Pogodba se sklene, ko kupec prejme elektronsko potrdilo naročila.
  • Če je bilo naročilo že oddano in napako odkrijete naknadno, nas o tem čim prej obvestite na mail: info@lesenodarilo.si
  • Pogodba se hrani v elektronski obliki na strežniku toliko časa, kot je potrebno za njeno izvršitev. Potrošnik lahko dostop do nje zahteva preko elektronske pošte.
 
 

10. Jezik

  • Pogodbo je možno skleniti samo v slovenskem jeziku.

11. Hramba in dostopnost splošnih pogojev

  • Splošni pogoji so shranjeni in vedno dostopni na spletni strani.
  • Splošne pogoje si lahko uporabnik tudi shrani ali natisne v Pogoji poslovanja.pdf.

12. Varstvo osebnih podatkov

Zavezujemo se k varovanju osebnih podatkov uporabnikov skladno z GDPR in ZVOP-2. Več informacij najdete v naši Politiki zasebnosti.

 


Za dodatne informacije nas kontaktirajte preko info@lesenodarilo.si ali na 040 831 315.

Zadnja posodobitev: 22. maj 2025.

 

Naše spletno mesto uporablja piškotke za boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem brskanja po naši spletni trgovini soglašate z uporabo piškotkov.