Domov / Pogoji poslovanja
Podatki o podjetju:
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine MG leseno darilo so sestavljeni v skladu z naslednjo zakonodajo:
Ti pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in potrošnikom.
Sprejemamo plačila iz držav članic EU, kjer so podprti načini plačila.
V skladu z določbo 134. člena ZVPot-1 ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (pisno, ustno, na obrazcu…), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Podjejte lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
V kolikor gre za neskladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje – prodajalca v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in v roku dveh let od nakupa blaga. Potrošnik neskladnost natančno opiše. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik poda pri prodajalcu osebno, pri čemer prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago pregleda.
Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora prodajalec o podaljšanju roka obvestiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da: 1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga; 2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Neskladnosti NE morete uveljavljati v naslednjih primerih:
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) obveščamo potrošnike, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS) kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.
Morebitne spore, ki izhajajo iz uporabe te spletne strani in teh pogojev, bosta stranki reševali sporazumno, v kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Slovenj Gradcu.
V skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 vas obveščamo, da je na voljo tudi platforma za spletno reševanje sporov (ODR), ki jo potrošniki lahko uporabijo za reševanje sporov. Dostopna je na: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Poiščite izdelek
Na vrhu strani ali na domači strani kliknite na kategorijo izdelkov (npr. “Poročna darila”, “Okraski” …).
Ko najdete izdelek, ki vam je všeč, kliknite nanj, da si ga ogledate bolj podrobno.
Izberite možnosti
Če izdelek omogoča izbiro (npr. velikost, ime za graviranje ipd.), izpolnite ustrezna polja.
Nato kliknite “Dodaj v košarico”.
Odprite košarico
V zgornjem desnem kotu kliknite na ikono košarice (videti je kot nakupovalni voziček).
Preglejte, kaj imate v košarici, in kliknite “Na blagajno”.
Vnesite svoje podatke
V obrazec vpišite svoje ime, naslov za dostavo, telefonsko številko in e-naslov.
Če naročate za drugo osebo, to lahko zapišete v “Opombe”.
Izberite način plačila
Izberete lahko plačilo po povzetju (ob dostavi), po predračunu, s kartico ali PayPal.
Če izberete plačilo po povzetju, boste plačali poštarju ob prevzemu.
Preverite podatke in naročite
Preglejte vse, kar ste vpisali.
Potrdite, da se strinjate s pogoji poslovanja (potrebno je označiti kvadratek).
Kliknite na gumb “Zaključi nakup”.
Kaj se zgodi po naročilu
Na vaš e-naslov boste prejeli potrdilo o naročilu.
Če ste izbrali plačilo po predračunu, boste prejeli podatke za nakazilo.
Ko bo izdelek pripravljen, ga pošljemo in vas o tem obvestimo.
Če ne veste, kako naprej ali potrebujete pomoč:
Pokličite nas na 040 831 315 ali nam pišite na info@lesenodarilo.si – z veseljem vam pomagamo tudi po telefonu!
Zavezujemo se k varovanju osebnih podatkov uporabnikov skladno z GDPR in ZVOP-2. Več informacij najdete v naši Politiki zasebnosti.
Za dodatne informacije nas kontaktirajte preko info@lesenodarilo.si ali na 040 831 315.
Zadnja posodobitev: 22. maj 2025.
Naše spletno mesto uporablja piškotke za boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem brskanja po naši spletni trgovini soglašate z uporabo piškotkov.